Saturday, February 1, 2014

July 11 – August 14, 2013 Home

Two months off the boat. We flew from Cabo San Jose to San Jose California, Jamie picked us up and we rushed off to start seeing parents, kids and grandkids. We had a family gathering, visited all the grandkids and spent time with our parents. We even had a little time to visit we some friends. 
Michael, Judy, Dave having lunch with us on the river in Sacramento

Bailey with Grandma

Debbie and Bob at a summer concert in the park.
Pam and Rick at the concert
Some of the Grandkids, Landon, Jaden, Maddi and Carson

Rick and Rachel at one of the family get togethers
Kellie and Mom, beautiful ladies

1 comment:

  1. Halo, ben Ekvatorlu Helena Julio, bu konuda Le_Meridian Funding Investors hakkında iyi konuşmak istiyorum. Le_Meridian Funding Investors, şehrimdeki tüm bankaların bana 500.000,00 USD tutarında kredi verme talebim reddettiğinde bana maddi destek veriyor, ben Ekvator'daki bankalarımdan borç almak için elimden geleni yaptım ama hepsi geri çevirdiler çünkü kredim düşüktü ama Tanrı lütfuyla Le_Meridian'ı tanımaya başladım, bu yüzden kredi başvurusunda bulunmaya karar verdim. İnşallah bana 500.000,00 USD'lik kredi verdiler. Ekvator'daki bankalarımın beni geri çevirdiği kredi talebi, onlarla iş yapmak gerçekten harikaydı ve işim iyi gidiyor. İşte bunlardan kredi başvurusu yapmak istiyorsanız Le_Meridian Funding Yatırım E-posta / WhatsApp İrtibatı: E-posta:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp İletişim: 1-989-394-3740.

    ReplyDelete